W drugim etapie testów sprawdziliśmy możliwości kart w zakresie obliczeń OpenCL (renderowanie grafiki 3D), teselacji (Unigine Heaven) oraz w grze Lost Planet 2.
LuxMark x64 1.0 – Benchmark OpenCL GPU
[Próbki na sekundę] więcej = lepiej
Radeon HD 6770 | 4606 |
GeForce GTX 550 Ti | 1699 |
Dziesięć jednostek wykonawczych Junipera przeciwko czterem GF116. Wynik mógł być tylko jeden. Rozwiązania oparte na OpenCL wciąż jednak nie są tak powszechne jakbyśmy tego chcieli.
Unigine Heaven 2.5: 1680 x 1050 DirectX 11
[średnie kl./s] tessellation moderate, AF x4, AA x0, shaders high
GeForce GTX 550 Ti | 28 |
Radeon HD 6770 | 25 |
Kolejny nierówny pojedynek, tym razem rozstrzygnięty na korzyść karty Nvidia, która ma cztery teselatory w porównaniu do jednego Radeona.
Lost Planet 2: 1680 x 1050, DirectX 11
[średnie kl./s] ustawienia wysokie, rozmycie włączone
Radeon HD 6770 | 25 |
GeForce GTX 550 Ti | 23 |
Ostatnim testem był wbudowany w grę Lost Planet 2 benchmark (Test B). Również i w tym przypadku Radeonowi HD 6770 udało się nieco prześcignąć rywala. Obie karty mają swoje mocne i słabsze strony.