Tabela ustawień
Maks. | Niskie | |
Rodzielczość | Zależne od testu | Zależne od testu |
Ogólna jakość | Zaawansowane | Zaawansowane |
Poziom szczegółów | Wysokie | Niskie |
Jakość tekstur | Wysoka | Niska |
Jakość cieni | Wysoka | Niska |
Jakość efektów | Wysoka | Niska |
Antyaliasing | 4x | 1x |
Filtr Anizotropowy | 4x | 1x |
Synchronizacja pio. | Wyłączone | Wyłączone |
HBAO | Włączone | Wyłączone |
Platforma testowa
Karty graficzne
| |
Vintage: brak wsparcia dla shaderów 4.0 |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64bit PL
- DirectX 10.1, 9.0C
- nVidia: 196.21
- ATI: Catalyst 10.2
- Fraps 2.9.6
Procedura testowa
Test polegał na zbiegnięciu ścieżką widoczną na screenie na dół i krótkiej wymianie ognia z przeciwnikami. Jest to bardzo wymagająca lokacja, więc ilość kl./s jest relatywnie mała. W całej grze osiągana liczba klatek na sekundę jest znacznie większa. Testy zostały wykonane w trybie DirectX10.