
Platforma testowa
![]() | Procesor: Intel Core i5 750 @3,7 GHz |
![]() | Płyta główna: ASUS P7H57D-V EVO |
![]() | Pamięć RAM: 2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7 |
![]() | Dysk twardy: Samsung HD753LJ 750 GB |
![]() | Zasilacz: CM Silent Pro 700 W |
Karty graficzne
![]() |
|
![]() |
|
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64-bit PL (Ultimate)
- DirectX 9.0c
- NVIDIA 266.58
- ATI Catalyst 11.2
- Fraps 3.2.3
Procedura testowa
Procedura testowała polegała na wyeliminowaniu, w określony sposób, wszystkich sił nieprzyjaciela z obszaru, zaprezentowanego na filmie. Wybór lokacji podyktowany był sporym nagromadzeniem akcji oraz faktem, że w dużym stopniu obciążała karty graficzne. Wszystkich pomiarów dokonałem dwukrotnie. Rezultaty uśredniłem. W Bulletstormie zdarzają się miejsca, w których płynność animacji może spaść nieco bardziej. Nie powinny to być jednak różnice, przekraczające 2-3 klatek na sekundę. Wspomniałem już wcześniej o spadkach płynności wyświetlanego obrazu. Mają one miejsce w miejscach zupełnie losowych i zdarzają się stosunkowo rzadko. Potrafią jednak w znaczny sposób utrudnić rozgrywkę nawet na najmocniejszej karcie. Poprawki są już ponoć w drodze.