Procesor: | |
Płyta główna: | |
Karta graficzna: | |
Karta graficzna: | |
Karta graficzna: | |
Karta graficzna: | |
Karta graficzna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk SSD: | |
Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- Catalyst 14.9.2 Beta
- GeForce Game Ready 344.48 WHQL
Metodologia:
Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem ilości możliwych opcji graficznych w najnowszym Call of Duty. Taka elastyczność z całą pewnością zapewni duże pole manewru posiadaczom słabszych maszyn. Choć jak wynika z moich testów wydajności, Advanced Warfare nie zalicza się do grona szczególnie wymagających tytułów. Z tego powodu użyłem jedynie najwyższych możliwych ustawień graficznych z i bez SSAA. Nie ma większego sensu testować w niższych detalach, jako że nawet karty pokroju Radeona 260X, bez nadpróbkowania, są wstanie zapewnić średnio 60 kl/s. Warto w tym miejscu dodać, że w grze natrafimy na kilka bardzo krótkich momentów, w których wydajność wyraźnie spada. Dotyczy to szczególnie sceny z eksplodujących helikopterem oraz kilku innych. Nie zmienia to jednak faktu, że przez znakomitą większość czasu rozgrywki Fraps pokazuje wielokrotnie wyższe wartości. Warto również odnotować, że Nvidia wydała nowe sterowniki (344.60), które poprawiają ogólną wydajności kart GeForce w Call of Duty: Advanced Warfare. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.