Gry komputerowe

Platforma testowa AMD

przeczytasz w 1 min.
 AMD FX-8370E 3,3 - 4,3 GHz (4M/8C)

Procesor:
AMD FX-8370E 3,3 - 4,3 GHz (4M/8C)

 Gigabyte GA-990FXA-UD5 (AM3+)

Płyta główna:
Gigabyte GA-990FXA-UD5 (AM3+)

Radeon R9 270X (1050/1400 MHz)

Karta graficzna:
Radeon R9 270X (1050/1400 MHz)

Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC

Karta graficzna:
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (965/1400 MHz)

Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X

Karta graficzna:
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (1030/1325 MHz)

ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition

Karta graficzna:
ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition (1176/1552 MHz)

ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition

Karta graficzna:
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition (1102/1762 MHz)

 Crucial 2 x 4 GB 1600 MHz

Pamięć RAM:
Crucial 4 x 4 GB 1600 MHz

 be quiet! Dark Rock 3

Chłodzenie:
be quiet! Dark Rock Pro 3

 OCZ ARC 100 240 GB

Dysk SSD:
OCZ ARC 100 240 GB

Be quiet! STRAIGHT POWER E9 (580 W)

Zasilacz:
Be quiet! STRAIGHT POWER E9 (580 W)

Sterowniki, system operacyjny:

  • Windows 7 64-bit
  • Catalyst 14.9.2 Beta
  • GeForce Game Ready 344.48 WHQL

Metodologia:

Pomiary wydajności wykonaliśmy przy pomocy wbudowanego benchmarka. Ten ostatni został tak zaprojektowany, aby w jak największym stopniu obciążyć GPU i CPU. W związku z tym prezentowana scena w benchmarku jest praktycznie niemożliwa do natrafienia w trakcie normalnej rozgrywki. W takowej możecie się spodziewać wyższych wyników (dotyczy to szczególnie minimalnej ilości klatek na sekundę). Zastosowanie najnowszego API AMD – Mantle dało oczywiście wymierne korzyści w przypadku kart graficznych tego producenta. Z drugiej strony, tak naprawdę sensowną płynność animacji w tej grze zapewni konstrukcja pokroju Radeona 7850 czy GeForce’a GTX 660. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.


Ustawienia maksymalne

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login