Platforma testowa
Procesor: Intel Core i5 750 @3,7 GHz | |
Płyta główna: ASUS P7H57D-V EVO | |
Pamięć RAM: 2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7 | |
Dysk twardy: Samsung HD753LJ 750 GB | |
Zasilacz: CM Silent Pro 700 W |
Karty graficzne
| |
|
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64-bit PL (Ultimate)
- DirectX 9.0c
- NVIDIA 266.58
- ATI Catalyst 11.2
- Fraps 3.2.3
Procedura testowa
Do testów wybrałem jeden z bardziej zapalnych punktów w grze. Na ekranie dzieje się dużo. Regularna wymiana ognia, połączona z wybuchami i możliwością niszczenia w delikatnym stopniu murków, z których sypie się kamień obciążają dość wyraźnie kartę graficzną. Rzecz jasna, na przestrzeni całej gry spotkacie więcej miejsc, w których animacja może szarpać. Będą nimi na pewno rozległe otwarte przestrzenie, w połączeniu z różnego rodzaju efektami cząsteczkowymi.
Każdego z pomiarów dokonano dwukrotnie, wyniki uśredniono.