
Crysis 2
1920x1200, ustawienia "ekstremalne"
nVidia GeForce GTX 580 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 480 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6970 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6950 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5970 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6870 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 560 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 470 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6850 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 460 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5770 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5750 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTS 450 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Jak widzimy na powyższym wykresie, Crysis 2 nie katuje kart graficznych w takim stopniu, w jakim robił to jego pierwowzór. Wyniki osiągane przez karty graficzne z najwyższej półki nie są jednak nadzwyczajne. W większości przypadków nierzadko zdarzały się spadki poniżej 30 klatek na sekundę. CryEngine 3 nie jest jednak silnikiem, który dałby to dobitnie odczuć. Spadki poniżej 20 klatek skutecznie utrudniają zabawę. Na pierwszych dwóch miejscach znalazły się karty Nvidii - GTX 580 oraz GTX 480. Trzecie miejsce zajął najmocniejszy z Radeonów w zestawieniu - HD 6970. Wyniki kart poprzedniej generacji okazały się przeciętne.
Crysis 2
1680x1050, ustawienia "ekstremalne"
nVidia GeForce GTX 580 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 480 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6970 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6950 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5970 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6870 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 560 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 470 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 460 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6850 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5770 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTS 450 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5750 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zmniejszenie rozdzielczości powoduje bardzo duży wzrost płynności w przypadku mocniejszych kart. Słabsze odnotowują zysk rzędu 3-4 klatek. Minimalna ich liczba rośnie jedynie w wypadku kilku kart - wśród nich znalazły się między innymi HD 5770, GTX 260 oraz GTX 460.
Crysis 2
1920x1200, ustawienia "bardzo wysokie"
nVidia GeForce GTX 580 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6970 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 480 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6870 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6950 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 470 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 560 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5970 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 460 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6850 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5770 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTS 450 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5750 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zmiana ustawień graficznych na "bardzo wysokie" powoduje olbrzymi skok w zakresie liczby klatek. Wywołane jest to zapewne wyłączeniem wygładzania krawędzi, rozmycia obrazu i innych smaczków, które dodatkowo obciążają karty. Drugie miejsce przypadło tym razem karcie AMD HD 6970. GTX 580 nadal daleko z przodu.
Crysis 2
1920x1200, ustawienia "wysokie"
nVidia GeForce GTX 580 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 480 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6970 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6950 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6870 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5970 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 560 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 470 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 460 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 6850 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTX 260 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5770 | ![]() ![]() |
AMD Radeon HD 5750 | ![]() ![]() |
nVidia GeForce GTS 450 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Na ustawieniach "wysokich" gra nie wygląda tragicznie, jednak do ideału jej daleko. Tekstury są bardziej rozmyte, a otoczenie prezentuje się przeciętnie. Ogromny skok płynności animacji zanotują posiadacze kart GTX 260. W ogonie stawki ciągle HD 5750, HD 5770 oraz GTS 450.