Crysis 3
2560x1600, wysokie, SMAA 2TX, AF x16
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 39 32 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 35 27 |
EVGA GTX 670 SC 4GB (967/1502) | 33 26 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB (1059/1502) | 32 25 |
Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) | 32 24 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 27 21 |
Asus HD 7870 DCUII TOP 2GB (1100/1250) | 26 21 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Crysis 3
2560x1600, b. wysokie, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 34 28 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 27 23 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 25 20 |
Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) | 21 17 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Według nas, użyte do testów karty graficzne nadają się do grania w rozdzielczości maksymalnej 1920x1080. Niemniej jednak sprawdziliśmy, jak sobie poradzą w ekstremalnie trudnym trybie 2560x1600. Gdybyśmy ustawili parametry gry na wysoką szczegółowość grafiki, to w komputerze powinien znajdować się podkręcony układ graficzny GTX 680, np. użyty w teście POV GeForce GTX 680 Exo Edt. Całkiem nieźle wypadł w tym porównaniu Asus Radeon 7970 MP, który wyświetlał średnio 35 kl./s.
Włączenie bardzo wysokich detali praktycznie przekracza możliwości każdego wypróbowanego przez nas akceleratora. Jak widać nawet drogie modele kart nie dają nam odpowiedniego komfortu, a szkoda bo jakość grafiki w Crysis 3 jest wówczas oszałamiająca.