
Ustawienia testowe
Forza Motorsport 6: Apex (Beta)
1920x1080, Ustawienia średnie
nazwa karty | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 950 (1024/1653) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 270X (1050/1400) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R7 370 (975/1400) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 750 Ti (1020/1350) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R7 260X (1100/1650) | ![]() ![]() |
Ustawienia średnie w Forza Motorsport 6: Apex są grywalne na praktycznie każdej z testowanych przez nas kart graficznych z wyjątkiem najniżej pozycjonowanego Radeona 260X. Znakomita większość z nich jest wstanie zapewnić komfortowe 60 kl/s. Wyniki byłyby jeszcze wyższe gdyby nie fakt, że UWP wymusza synchronizację (V-sync), o czym wspomnieliśmy wcześniej.
Forza Motorsport 6: Apex (Beta)
1920x1080, Ustawienia ultra
nazwa karty | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 270X (1050/1400) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 750 Ti (1020/1350) | ![]() ![]() |
Ustawienia ultra w Forzy Apex nadal nie stanowią większego wyzwania (w rozdzielczości FullHD) dla kart graficznych z wysokiego i najwyższego segmentu. Nawet konstrukcje ze średniej półki jak GeForce GTX 960 czy Radeon 380 są tutaj wstanie zapewnić w miarę płynną animację (około 40 kl/s średnio). Najsłabszym kartom zdecydowanie brakuje pamięci, co przekłada się na częste przycięcia animacji.