Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 68 56 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 67 57 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 61 49 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 60 50 |
MSI HD 7850 TF 2GB (950/1200) | 57 46 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 53 42 |
Asus GTX 660 DCUII TOP 2GB (1072/1527) | 52 42 |
EVGA GTX 660 SC 2GB (1046/1502) | 50 41 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 50 41 |
Palit GTX 660 OC 2GB (1006/1527) | 49 41 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 49 41 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 43 35 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 40 26 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 33 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 63 53 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 62 52 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 57 48 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 55 44 |
MSI HD 7850 TF 2GB (950/1200) | 53 44 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 48 40 |
Asus GTX 660 DCUII TOP 2GB (1072/1527) | 47 37 |
EVGA GTX 660 SC 2GB (1046/1502) | 46 37 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 46 37 |
Palit GTX 660 OC 2GB (1006/1527) | 45 36 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 45 36 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 40 26 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 39 31 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 29 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ostatnia część gry wyścigowej Dirt lepiej działa na Radeonach. Już po pierwszym uruchomieniu bez programu do zliczania kl./s było wiadomo, że GeForce GTX 660 generuje obraz o wiele wolniej niż Radeon 7870. W późniejszych testach okazało się, że nawet HD 7850 okazuje się silnym rywalem dla najnowszego Keplera.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1680x1050, Ultra, AA x4, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 89 62 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 83 57 |
Asus GTX 660 DCUII TOP 2GB (1072/1527) | 71 47 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 70 51 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 70 47 |
EVGA GTX 660 SC 2GB (1046/1502) | 68 46 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 68 45 |
Palit GTX 660 OC 2GB (1006/1527) | 66 46 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 66 46 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 65 41 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 63 42 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 58 38 |
MSI HD 7850 TF 2GB (950/1200) | 56 38 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 49 34 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 76 51 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 70 49 |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 62 46 |
Asus GTX 660 DCUII TOP 2GB (1072/1527) | 61 42 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 61 42 |
EVGA GTX 660 SC 2GB (1046/1502) | 58 42 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 58 41 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 56 39 |
Palit GTX 660 OC 2GB (1006/1527) | 56 38 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 56 38 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 56 38 |
MSI HD 7850 TF 2GB (950/1200) | 50 35 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 50 33 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 41 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Zawzięta walka stoczyła się pomiędzy HD 7870 a GeForce GTX 660 w polskiej grze Hard Reset. W wielkości obrazu 1680x1050 na prowadzeniu GeForce, ale już po zwiększeniu rozdzielczości nastąpiła zamiana miejsc.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 50 38 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 45 31 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 40 30 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 39 28 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 39 26 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 37 27 |
MSI HD 7850 TF 2GB (950/1200) | 37 26 |
Asus GTX 660 DCUII TOP 2GB (1072/1527) | 37 25 |
EVGA GTX 660 SC 2GB (1046/1502) | 37 24 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 37 24 |
Palit GTX 660 OC 2GB (1006/1527) | 36 24 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 36 24 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 30 22 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 26 17 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | 44 33 |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | 39 26 |
Sapphire Radeon 7870 2GB (1050/1250) | 35 26 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 34 22 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 33 24 |
Asus GTX 660 DCUII TOP 2GB (1072/1527) | 33 22 |
EVGA GTX 660 SC 2GB (1046/1502) | 32 21 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 32 21 |
Asus GTX 570 DCUII TOP 1,28GB (742/950) | 32 24 |
MSI HD 7850 TF 2GB (950/1200) | 32 22 |
Palit GTX 660 OC 2GB (1006/1527) | 32 21 |
GeForce GTX 660 2GB (980/1502) | 32 21 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 27 17 |
GeForce GTX 560 1GB (810/1002) | 22 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W rosyjskim metrze, czyli Metro 2033, karta graficzna GeForce GTX 660 wyświetlała ledwo akceptowalną płynność obrazu. W dodatku tylko w trybie 1680x1050 pikseli. Nasz test wykazał, że tym razem to Radeon 7870 oferuje lepsze warunki do grania w tej wymagającej strzelance.