Karty graficzne

Battlefield 4, Crysis 3, Grid 2, Max Payne 3

przeczytasz w 1 min.

Battlefield 4
1680x1050, Średnie Detale

Asus R7 260 1GB (1000/1500) 82
70
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) 70
60
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) 50
41
Zotac GT 740 1GB (993/1250) 48
38
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Battlefield 4
1920x1080, Średnie Detale

Asus R7 260 1GB (1000/1500) 72
61
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) 62
53
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) 45
35
Zotac GT 740 1GB (993/1250) 43
34
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Średni poziom detali graficznych nie stanowił większego wyzwania, zaś poziom jakości, złożoności szczegółów, czy tekstur był naprawdę dobry. Dzięki temu mając nawet stosunkowo tani akcelerator, można pograć w rozdzielczości 1920x1080.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
1680x1050, Niskie Detale, FXAA, AF x16

Asus R7 260 1GB (1000/1500) 54
46
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) 47
40
Zotac GT 740 1GB (993/1250) 40
31
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) 36
30
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Crysis 3 - DX11
1920x1080, Niskie Detale, FXAA, AF x16

Asus R7 260 1GB (1000/1500) 45
40
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) 41
36
Zotac GT 740 1GB (993/1250) 33
24
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) 32
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Ta gra niestety wymaga dużego obniżenia detali grafiki w przypadku tanich kart graficznych. Pomimo przeprowadzenia wszystkich testów na poziomie "Niskie" animacja obrazu w rozdzielczości Full HD bywała na granicy płynności. W zasadzie w takich warunkach tylko na R7 260 można było w miarę komfortowo pograć.

Grid 2

Grid 2 - DX11
1680x1050 - Wysokie detale

Asus R7 260 1GB (1000/1500) 117
83
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) 100
81
Zotac GT 740 1GB (993/1250) 79
62
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) 72
56
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Grid 2 - DX11
1920x1080 - Wysokie detale

Asus R7 260 1GB (1000/1500) 108
90
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) 93
75
Zotac GT 740 1GB (993/1250) 73
59
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) 66
51
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Grid 2 natomiast działał bez najmniejszych kłopotów na każdej z testowanych kart graficznych. Nawet najwolniejszy w tym porównaniu Radeon R7 250 generował płynny obraz w rozdzielczości Full HD.

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1680x1050, Normalne Detale, AF x16

Asus R7 260 1GB (1000/1500) 58
41
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) 50
34
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) 39
26
Zotac GT 740 1GB (993/1250) 26
14
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Normalne Detale, AF x16

Asus R7 260 1GB (1000/1500) 55
39
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) 47
32
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) 36
24
Zotac GT 740 1GB (993/1250) 24
14
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

To co od razu rzuca się w oczy to nadzwyczaj niska wydajność karty graficznej z sercem GeForce. Różnica w porównaniu do kosztującego podobnie akceleratora PowerColor R7 250X prawie dwukrotna. W tej bitwie nieźle sobie poradził tani Radeon R7 250 (ok. 305 zł) pozwalając na całkiem niezłą rozgrywkę.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login