Battlefield 4
1680x1050, Średnie Detale
Asus R7 260 1GB (1000/1500) | 82 70 |
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) | 70 60 |
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) | 50 41 |
Zotac GT 740 1GB (993/1250) | 48 38 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 4
1920x1080, Średnie Detale
Asus R7 260 1GB (1000/1500) | 72 61 |
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) | 62 53 |
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) | 45 35 |
Zotac GT 740 1GB (993/1250) | 43 34 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Średni poziom detali graficznych nie stanowił większego wyzwania, zaś poziom jakości, złożoności szczegółów, czy tekstur był naprawdę dobry. Dzięki temu mając nawet stosunkowo tani akcelerator, można pograć w rozdzielczości 1920x1080.
Crysis 3
Crysis 3 - DX11
1680x1050, Niskie Detale, FXAA, AF x16
Asus R7 260 1GB (1000/1500) | 54 46 |
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) | 47 40 |
Zotac GT 740 1GB (993/1250) | 40 31 |
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) | 36 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Niskie Detale, FXAA, AF x16
Asus R7 260 1GB (1000/1500) | 45 40 |
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) | 41 36 |
Zotac GT 740 1GB (993/1250) | 33 24 |
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) | 32 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ta gra niestety wymaga dużego obniżenia detali grafiki w przypadku tanich kart graficznych. Pomimo przeprowadzenia wszystkich testów na poziomie "Niskie" animacja obrazu w rozdzielczości Full HD bywała na granicy płynności. W zasadzie w takich warunkach tylko na R7 260 można było w miarę komfortowo pograć.
Grid 2
Grid 2 - DX11
1680x1050 - Wysokie detale
Asus R7 260 1GB (1000/1500) | 117 83 |
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) | 100 81 |
Zotac GT 740 1GB (993/1250) | 79 62 |
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) | 72 56 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grid 2 - DX11
1920x1080 - Wysokie detale
Asus R7 260 1GB (1000/1500) | 108 90 |
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) | 93 75 |
Zotac GT 740 1GB (993/1250) | 73 59 |
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) | 66 51 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grid 2 natomiast działał bez najmniejszych kłopotów na każdej z testowanych kart graficznych. Nawet najwolniejszy w tym porównaniu Radeon R7 250 generował płynny obraz w rozdzielczości Full HD.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1680x1050, Normalne Detale, AF x16
Asus R7 260 1GB (1000/1500) | 58 41 |
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) | 50 34 |
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) | 39 26 |
Zotac GT 740 1GB (993/1250) | 26 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Normalne Detale, AF x16
Asus R7 260 1GB (1000/1500) | 55 39 |
PowerColor R7 250X 1GB (1000/1125) | 47 32 |
Sapphire R7 250 1GB (1050/1150) | 36 24 |
Zotac GT 740 1GB (993/1250) | 24 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
To co od razu rzuca się w oczy to nadzwyczaj niska wydajność karty graficznej z sercem GeForce. Różnica w porównaniu do kosztującego podobnie akceleratora PowerColor R7 250X prawie dwukrotna. W tej bitwie nieźle sobie poradził tani Radeon R7 250 (ok. 305 zł) pozwalając na całkiem niezłą rozgrywkę.