![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/70484/MODERNICON/60ff104ecc771144bdb9bc9109b70b8ada52a63c.jpg/300x0x1.jpg)
Shadow Of The Tomb Raider - 1920 x 1080, najwyższe, TAA
[kl./s.] DirectX 12
Bez RT | ![]() ![]() |
RT średni | ![]() ![]() |
RT wysoki | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shadow Of The Tomb Raider - 1920 x 1080, wysokie, TAA
[kl./s.] DirectX 12
Bez RT | ![]() ![]() |
RT średni | ![]() ![]() |
RT wysoki | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
O ile średnie ustawienia ray-tracingu pozwalają na uzyskanie naprawdę przyzwoitych wyników, to trzeba pamiętać, że w przypadku tej gry jest duża różnica pomiędzy nimi, a ustawieniami wysokimi. Przy wysokich ustawieniach DXR trzeba się liczyć ze sporym spadkiem wydajności i nawet zmiana ogólnych ustawień graficznych z najwyższych na wysokie niewiele tu zmienia.