![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/70484/MODERNICON/60ff104ecc771144bdb9bc9109b70b8ada52a63c.jpg/300x0x1.jpg)
Rozsądnie pozostawiamy ustawienia ultra oraz extreme i zaczynamy zabawę z ustawieniami wysokimi.
Metro: Exodus - 1920 x 1080, wysokie
[kl./s.] DirectX 12
Bez RT | ![]() ![]() |
RT wysoki | ![]() ![]() |
Nawet bez DXR trzeba się liczyć z solidnym spadkami fps, chociaż średnia nie wypada najgorzej. Niestety po włączeniu RT spadek wydajności jest już nieakceptowalny. Może ustawienia normalne coś zmienią w tej kwestii?
Metro: Exodus - 1920 x 1080, normalne
[kl./s.] DirectX 12
Bez RT | ![]() ![]() |
RT wysoki | ![]() ![]() |
No cóż można powiedzieć... szału nie ma. Jeśli jednak pogodzimy się z okazjonalnymi spadkami szybkości działania, to otrzymamy średnio ponad 40 klatek na sekundę.