Gdy instalujemy pakiet Microsoft Office, po reinstalacji całego systemu, tudzież po przesiadce na nowy sprzęt, powinniśmy dokonać ręcznej, wstępnej konfiguracji. Po wprowadzeniu podstawowych danych naszych kont pocztowych, możemy przejść do wczytania zarchiwizowanych plików Outlook.
Klikamy w zakładkę „Plik” wybieramy z panelu po prawej stronie opcję „Otwórz”, po czym „Importuj”.
Po uruchomieniu się programu, który przeprowadzi nas przez proces importowania danych, wybieramy opcję „Import z innego programu lub pliku” i naciskamy „Dalej”.
Program poprosi nas o wskazanie typu pliku – należy wybrać „Plik danych programu Outlook (pst)”. Klikamy „Dalej”.
Następnie zostaniemy poproszeni o wskazanie ścieżki do pliku z naszymi zarchiwizowanymi danymi. Wybieramy „Przeglądaj” i odnajdujemy folder z kopią zapasową plików Outlook, którą wykonaliśmy wcześniej. Wskazujemy odpowiedni plik o rozszerzeniu .pst.
Następnym krokiem jest wybranie folderów i danych do importu. Należy zwrócić uwagę na opcję „Załącz podkatalogi”, jeśli chcemy, by zostały przeniesione wszystkie dane (a nie np. jedynie skrzynka odbiorcza). Po kliknięciu „Zakończ” zarchiwizowane pliki zostaną wczytane.
Komentarze
1