Jak dotąd najnowsza część z serii Colin McRae. Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11. Zobacz artykuł DiRT 2 w DirectX 11 - jakość grafiki.
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
MSI GTX 480 1,53GB (901/1152) | 113 101 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 111 101 |
MSI GTX 480 1,53GB (750/1000) | 97 87 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 92 82 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 79 70 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 73 64 |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 99 90 |
MSI GTX 480 1,53GB (901/1152) | 97 86 |
MSI GTX 480 1,53GB (750/1000) | 82 73 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 77 69 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 70 62 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 61 53 |
Najszybsze akceleratory uzyskiwały tutaj rewelacyjną wydajność nawet pomimo maksymalnych detali graficznych, w tym włączonego wygładzania krawędzi x8. Liderami były podkręcony przez nas GeForce GTX 480 od MSI i dwurdzeniowy Radeon 5970. Obie osiągały zbliżoną wydajność. Warto nadmienić, że w tym teście również GeForce GTX 480 o nominalnych parametrach wygrywał z Radeonem HD 5870.