Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 przez wiele miesięcy jest w naszej puli testowej i jak dotąd nie odważyliśmy się prezentować wyników z wygładzaniem krawędzi. :) Ta gra ma niesamowite wymagania, choć jakość grafiki jak na obecne czasy już nieco przestaje powodować opad szczęki. Jeśli chodzi o same wyniki, w zasadzie wszystkie karty graficzne poradziły sobie dobrze w niższym trybie obrazu. Nie można już tego powiedzieć, gdy spojrzymy na wyniki w 2560x1600. Tak naprawdę to jedynie Radeon 6990 oferuje „jako taką” grywalność. Co więcej, zauważyliśmy że Radeony lepiej wypadają od konkurencyjnych kart GeForce. Jest to o tyle dziwne, że Metro 2033 było tworzone przy współpracy z firmą Nvidia.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dla odmiany gra pisana pod okiem AMD. Ze względu na to, że to gra strategiczna, nie trzeba tutaj ogromnej liczby kl./s, aby móc bezproblemowo przechodzić kolejne misje i zadania. Stąd też na każdej karcie graficznej, która znalazła się w zestawieniu pogramy w trybie 2560x1600 bez większych problemów. Najlepszymi rezultatami chwali się dwurdzeniowy Radeon 6990 i dopiero daleko zanim uplasował się podkręcony Asus Radeon 7970 TOP. Polecamy zwrócić uwagę na wydajność GeForce’a GTX 680, który testy kończył z takim samymi wynikami, jak potężny GeForce GTX 590.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 3GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zew Prypeci w rozdzielczości Full HD nie sprawi zmartwień posiadaczom układów graficznych z powyższych wykresów. Gra działa z superpłynną animacją, bez żadnych przycięć. Sytuacja nieco ulega zmianie po przejściu do trybu 2560x1600 pikseli. Najtańsze z całej stawki karty Zotac GeForce GTX 580 AMP!2 i XFX Radeon 7950 BE DE poradziły sobie całkiem przyzwoicie, choć najlepiej gdy w komputerze mamy zainstalowanego Radeona HD 7970. Na szczycie stawki ponownie stawił się dwurdzeniowy Radeon 6990.