Aplikacje testowe:
• 3DMark 11
Tryb: Performance, Extreme
Podajemy ogólny wynik.
• 3DMark Vantage
Tryb: Performance, Extreme
Podajemy ogólny wynik.
• Battlefield 3
- 1680x1050 AA x4 / AF x16
- 1920x1080 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Maksymalne. Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• FEAR 3
- 1680x1050 AFx16
- 1920x1080 AFx16
Detale jakości grafiki: Maksymalne.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie gry. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Metro 2033
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Dirt:Showdown
- 1680x1050 AA x4 / AF x16
- 1920x1080 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test przeprowadzony przy pomocy wbudowanego benchmarka.
• Diablo 3
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AFx16
- 2560x1440 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Maksymalne.
Testów dokonywaliśmy przemieszczając się po lochach przez około 10 minut zabijając chordy demonów. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Starcraft 2
- 1680x1050 AF x16
- 1920x1080 AFx16
- 2560x1440 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Test polegał na zaatakowaniu bazy wroga maksybalną ilością jednostek, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• World of WarCraft: MOP
- 2560x1440 AA x4 / AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na zagrowaniu mobów z połowi instancji oraz ich eliminacji w punkcie kontrolnym, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.