Procesor | Nintendo ARM |
Karta graficzna | PICA200 |
Pamięć główna | 128 MB FCRAM |
Pamięć dodatkowa | - 256 MB wewnętrznej pamięci Flash (NAND) - karta 2GB SB w zestawie |
Ekrany | - górny, autostereoskopowy LCD 3,53 cala o rozdzielczości 800x240 pikseli (efektywna rozdzielczość to 400x240 WQGA na jedno oko) i możliwości wyświetlania około 16 770 000 kolorów - dolny ekran LCD 3,02 cala o rozdzielczości 320x240 QVGA, dotykowy (oporowy - stylus w zestawie) i możliwości wyświetlania około 16 770 000 kolorów |
Dźwięk | - głośniki stereo - wbudowany mikrofon |
Czujniki: | Sześcioosiowy system wykrywania ruchu (trójosiowy żyroskop, trójosiowy akcelerometr) |
Rodzaj nośnika | Karta pamięci SD, Kartridż, Nintendo 3DS Game Card |
Interfejs | - złącze słuchawkowe - dwie kamerki 0,3 MP z przodu i jedna 0,3 MP z tyłu konsoli |
Komunikacja bezprzewodowa | - Wi-Fi 802.11b/g z obsługą połączeń szyfrowanych - port IR |
Wymiary zewnętrzne | 134 x 21 x 74 mm (szerokość x wysokość x głębokość) |
Waga | 235 gram |
Cena | ok. 720 zł |
Najnowsza przenośna konsola Nintendo to pierwsza platforma wyświetlająca 3D bez potrzeby zakładania specjalnych okularów. Z kolei dzięki zaimplementowaniu czujników ruchu i funkcji społecznościowych opartych na dostępie do sieci możliwa jest interakcja z grami na poziomie zarezerwowanym dotąd dla smartfonów i konsol stacjonarnych. Sporo frajdy zapewnia dotykowy ekran, pozwalając na znacznie bardziej urozmaicone sterowanie. Kłopot w tym, że na razie ta platforma nie ma do zaoferowania zbyt wielu dobrych tytułów, a te które są potrafią wyraźnie uszczuplić portfel.