Na początek wyniki w popularnych benchmarkach. W teście Cinebench uzyskaliśmy wynik 6.75 pkt., czyli zbliżony do tego uzyskanego w laptopie MSI GS60. W teście 3DMark Fire Strike All-in-One wypadł już znacznie zdecydowanie lepiej. Komplet wyników prezentujemy poniżej.
3DMark - Cloudgate
3DMark - Sky Diver
3DMark - Fire Strike
PCMark 8 - Home
PCMark 8 - Work
PCMark 8 - Creative
Czas przejść do testów praktycznych, czyli sprawdzenie, czy MSI AG240 radzi sobi z tym, do czego został stworzony - z grami.
Grid 2: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
Niskie | 97 77 |
Średnie | 87 67 |
Wysokie | 80 60 |
Ultra | 47 37 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Dla układu graficznego nVidia GeForce GTX 860M gra Grid 2 nie stanowi żadnego problemu. Możemy śmiało ustawić szczegółowość grafiki na wysokim poziomie, a animacja pozostanie płynna.
Bioshock Infinite: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
Niskie | 99 75 |
Średnie | 77 64 |
Wysokie | 68 48 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Nieco bardziej wymagający jest Bioshock Infinite, ale i tutaj nawet wysokie ustawienia szczegółowości grafiki nie przeszkadzają w płynnej i komfortowej rozgrywce.
Thief: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
Niskie | 46 34 |
Normalne | 39 28 |
Wysokie | 31 25 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Thief, to zdecydowanie najbardziej zasobożerna gra, spośród tytułów, na których testowaliśmy All-in-One. Tutaj zdarzało się już, że animacja dostawała lekkiej zadyszki, szczególnie przy wysokich ustawieniach. Obniżenie nieco liczby detali sprawia, że animacja zyskuje na płynności i można zanurzyć się w mroczny świat gry.