
Far Cry 3: Blood Dragon
Pierwszy etap gry jest przeładowany efektami - jeśli tu uzyskamy płynność rozgrywki to z pewnością będziemy ją mieli podczas standardowej rozgrywki.
Far Cry 3: Blood Dragon - 1920 x 1080
[kl./s.]
Medium + ust. własne | ![]() ![]() |
Wysokie + ust. własne | ![]() ![]() |
Wysokie | ![]() ![]() |
Ultra | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Oprócz ustawień detali, w menu Video możemy zmieniać między innymi wartości wygładzania krawędzi (MSAA), ambient occlusion (SSAO-HBAO-HDAO) oraz Alpha To Coverage (off-normal-enhanced). Przy ustawieniach Ultra i High wartości były ustawione na MSAA x2, HDAO i Enhanced. Następnie obniżyliśmy okluzję otoczenia do SSAO, a ATC do Normal - uzyskaliśmy jednak w ten sposób jedynie dwie klatki na sekundę więcej. Dopiero całkowite wyłączenie ATC oraz zmniejszenie detali do Medium pozwoliło na osiągnięcie 60 klatek na sekundę.
Hitman: Absolution
Hitman: Absolution - 1920 x 1080
[kl./s.]
Ustawienia własne | ![]() ![]() |
Ultra (bez MSAA) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Na ustawieniach Ultra z FXAA (MSAA wyłączone) gra minimalnie rozminęła się z 60 klatkami na sekundę. Aby dobić do tej wartości zastosowaliśmy ustawienia własne - wyłączyliśmy teselację, a ilość detali i jakość cieni obniżyliśmy do poziomu wysokiego