Bad Company 2 jest jednym z największych konkurentów dla serii Call of Duty. Jako gracz wcielamy się w jednego z żołnierzy i przechodzimy kolejno przygotowane przez twórców etapy. Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 – w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11: 1280x1024, Maks. detale
Filtrowanie Aniso x16, wygładzanie krawędzi x0
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 80 64 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 67 51 |
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) | 64 50 |
Gainward GTS 450 1GB (880/975) | 59 48 |
MSI GTS 450 1GB (850/1000) | 57 47 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 56 46 |
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) | 56 45 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 54 44 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 46 38 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11: 1680x1050, Maks. detale
Filtrowanie Aniso x16, wygładzanie krawędzi x0
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 64 54 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 57 47 |
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) | 51 41 |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | 49 40 |
Gainward GTS 450 1GB (880/975) | 47 39 |
MSI GTS 450 1GB (850/1000) | 47 39 |
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) | 46 38 |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | 44 37 |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 41 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W niższym trybie wielkości obrazu 1280x1024 graliśmy na kartach GeForce GTS 450 bardzo komfortowo. Oferowana przez nie wydajność była na poziomie Radeona 5770. Po przejściu do wyższej rozdzielczości możliwości GF GTS 450 zaczynają spadać i na prowadzenie zaczyna wychodzić konkurencyjny HD 5770.