Fani wszystkich części Stalkerów nie powinni przeoczyć tego tytułu. Metro 2033 przenosi nas do moskiewskiego metra oraz jego okolic gdzie się dzieje akcja. Gra znalazła się w naszych testach nie bez powodu. Oferuje bowiem bardzo szczegółową grafikę, a przy tym potrafi skorzystać z funkcji zawartych w DX11. Metro 2033 to kolejny „killer” akceleratorów graficznych – wyciąga z nich wszystkie soki!
Metro 2033 - DX10: 1280x1024, Maks. detale
Filtrowanie Aniso x4, wygładzanie krawędzi x0
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | ![]() ![]() |
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | ![]() ![]() |
Gainward GTS 450 1GB (880/975) | ![]() ![]() |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 1GB (850/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | ![]() ![]() |
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) | ![]() ![]() |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX10: 1680x1050, Maks. detale
Filtrowanie Aniso x4, wygładzanie krawędzi x0
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
Palit GTS 450 1GB (930/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTS 450 1GB (925/1000) | ![]() ![]() |
EVGA GTS 450 1GB (920/1026) | ![]() ![]() |
Radeon 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 260 896MB (575/999) | ![]() ![]() |
Gainward GTS 450 1GB (880/975) | ![]() ![]() |
MSI GTS 450 1GB (850/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | ![]() ![]() |
Sparkle GTS 450 1GB (851/950) | ![]() ![]() |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W tym tytule karty graficzne GeForce GTS 450 pozwolą na płynną grę co najwyżej w rozdzielczości 1280x1024. A i tak często następuje spadek wyświetlanych kl./s, animacja staje się niezbyt płynna. Z tego problemu można wyjść tylko poprzez redukcję szczegółowości grafiki. Wydajność prezentowanych kart graficznych GeForce GTS 450 to poziom Radeona 5770, przy czym na akceleratorach GeForce spadki kl./s były wyraźnie mniejsze.