Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe [kl./s.] DirectX 12, TAA
RTX 2080 Ti OC
64 54
GeForce RTX 2080 Ti
60 51
RTX 2080 OC
49 41
GeForce RTX 2080
47 39
GeForce GTX 1080 Ti
41 34
Radeon RX Vega 64
33 27
GeForce GTX 1080
31 26
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe [kl./s.] DirectX 12, TAA
RTX 2080 Ti OC
114 91
GeForce RTX 2080 Ti
107 85
RTX 2080 OC
90 73
GeForce RTX 2080
87 70
GeForce GTX 1080 Ti
75 57
Radeon RX Vega 64
63 49
GeForce GTX 1080
59 48
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe [kl./s.] DirectX 12, TAA
RTX 2080 Ti OC
163 125
GeForce RTX 2080 Ti
155 119
RTX 2080 OC
131 101
GeForce RTX 2080
127 97
GeForce GTX 1080 Ti
110 84
Radeon RX Vega 64
94 71
GeForce GTX 1080
88 68
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę
Nowy Tomb Raider garściami czerpie z nowych technologii i z pewnością jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier na PC. W odróżnieniu od Rise Of The Tomb Raider, API DirectX 12 w końcu zdaje się działać dobrze, bowiem w poprzedniej części przy użyciu tego API zdarzały się dziwne przycięcia w płynności animacji.
Wystarczy zastosować (dobrą) implenentację DirectX 12, by nagle wyniki w FHD przestały się "wypłaszczać" i RTX 2080 zaczyna wyraźnie górować na 1080 Ti. Topowy RTX 2080 Ti jest jedyną kartą, która zapewnia średnio 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K i przy najwyższych ustawieniach graficznych.