Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
RTX 2080 Ti OC | 78 71 |
GeForce RTX 2080 Ti | 74 66 |
RTX 2080 OC | 60 53 |
GeForce RTX 2080 | 58 51 |
GeForce GTX 1080 Ti | 54 46 |
Radeon RX Vega 64 | 46 39 |
GeForce GTX 1080 | 42 37 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
RTX 2080 Ti OC | 134 112 |
GeForce RTX 2080 Ti | 129 109 |
RTX 2080 OC | 111 101 |
GeForce RTX 2080 | 107 97 |
GeForce GTX 1080 Ti | 100 88 |
Radeon RX Vega 64 | 85 75 |
GeForce GTX 1080 | 81 72 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
RTX 2080 Ti OC | 142 113 |
GeForce RTX 2080 Ti | 141 112 |
RTX 2080 OC | 138 111 |
GeForce RTX 2080 | 135 109 |
GeForce GTX 1080 Ti | 132 107 |
GeForce GTX 1080 | 116 104 |
Radeon RX Vega 64 | 116 102 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W rozdzielczościach UHD i QHD różnica na korzyść nowych kart jest widoczna, ale w FHD wyniki ulegają już wypłaszczeniu. Jeśli więc szukamy karty do FHD 144 Hz i gier DX11, to najlepszym wyborem pozostanie 1080 Ti.
Pomimo wykorzystania starych bibliotek DirectX, jest to gra dobrze zoptymalizowana pod Radeony Vega - niestety w starszych grach można oczekiwać gorszych wyników.