3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik ogólny
RTX 2080 Ti OC | 12791 |
GeForce RTX 2080 Ti | 12062 |
RTX 2080 OC | 10432 |
GeForce RTX 2080 | 10086 |
GeForce GTX 1080 Ti | 8748 |
Radeon RX Vega 64 | 7191 |
GeForce GTX 1080 | 7190 |
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik układu graficznego
RTX 2080 Ti OC | 15028 |
GeForce RTX 2080 Ti | 13846 |
RTX 2080 OC | 11446 |
GeForce RTX 2080 | 10954 |
GeForce GTX 1080 Ti | 9171 |
GeForce GTX 1080 | 7232 |
Radeon RX Vega 64 | 7232 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik ogólny
RTX 2080 Ti OC | 26363 |
GeForce RTX 2080 Ti | 25600 |
RTX 2080 OC | 22989 |
GeForce RTX 2080 | 22402 |
GeForce GTX 1080 Ti | 22168 |
Radeon RX Vega 64 | 18990 |
GeForce GTX 1080 | 18663 |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik układu graficznego
RTX 2080 Ti OC | 37178 |
GeForce RTX 2080 Ti | 34934 |
RTX 2080 OC | 28921 |
GeForce RTX 2080 | 27943 |
GeForce GTX 1080 Ti | 27830 |
Radeon RX Vega 64 | 23038 |
GeForce GTX 1080 | 21613 |
Zaznaczamy, że wszystkie karty NVIDII były w wersji FE. W przypadku Pascali (seria 1000) ma to takie znaczenie, że w sprzedaży praktycznie znajdują się wyłącznie modele fabrycznie podkręcone. Nie mieliśmy dostępu do referencyjnej Vegi, więc wykorzystaliśmy model ASUS ROG STRIX Vega 64 OC, ale różnice w stosunku do referenta są niewielkie - Vega 64 w ogóle jest już wyżyłowanym układem i możliwości OC ma niewielkie.
Na razie wyniki zgodne z oczekiwaniami i informacjami od NVIDII - widać jednak od razu, że o ile przy wykorzystaniu DX12 karta RTX 2080 (bez Ti) jest widocznie szybsza od GTX 1080 Ti, to w przypadku DX11 różnica jest niewielka.