Platforma testowa
- Procesor: Intel Core2Duo E8400 @ 3000MHz, 6MB L2
- Płyta główna: Asus P5Q-e, P45
- Pamięć: Geil Ultra DDR2 800MHz, 4x1GB
- Dysk Twardy: Samsung SpinPoing F1 250GB, 7200.10, 16MB Cache, NCQ
- Zasilacz: Tagan BZ PipeRock Series 700W
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows Vista Ultimate 32bit EN, SP1
- DirectX 10, 9.0C
- nVidia: 182.06
- ATI: Catalyst 8.12
- Fraps 2.9.6
- RivaTuner
- CCC
Karty użyte do testu:
- EVGA GeForce GTX260
- EVGA GeForce 9800GTX+
- ASUS Radeon HD 4830
- ASUS Radeon HD 4870X2
Gry, benchmarki:
- 3DMark 06
- 3DMark Vantage
- Video Card Stability Test
- Crysis Warhead – użyty benchmark
- STALKER: Czyste niebo – użyty benchmark
- GTA IV – użyty benchmark
- Far Cry 2 – użyty benchmark
- Brothers in Arms: Hell’s Highway – Fraps
- Need For Speed Pro Street – Fraps
- Fallout 3 – Fraps
- Mirror’s Edge – Fraps
Ustawienia do testów:
- Crysis Warhead: 1920x1200, GAMER, DX9, 1920x1200, AA 0x, demo ambush
- STALKER: Czyste niebo: 1920x1200, Preset: Default, Renderer: Enhan. Full Dynamic Lighting (DX10)
- GTA IV: 1680x1050, suwaki na maks, tekstury: medium, render: highest
- Far Cry 2: 1920x1200, DX9, ustawienia na max, AA 0x
- BiA: Hell’s Highway: 1920x1200, ustawienia max
- NFSPS: 1920x1200, ustawienia max
- Fallout 3: 1920x1200, ustawienia max
- Mirror’s Edge: 1920x1200, ustawienia max