Szczegóły obiektów: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko, b. nisko) – Decyduje o wyświetlaniu detali obiektów w grze. Ma to wpływ także na cieniowanie obiektów – na screenie zwróć uwagę na cień pod ciężarówką. Także drzewa wyglądają lepiej przy wyższych wartościach.
w grze, a także ich jakość. Na screenie dokładnie widać zależność między ustawieniami – przy najwyższych ustawieniach siatka rzuca realistyczny cień, natomiast przy normalnych – jest to tylko jednolita plama.
Postefekty: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko) – W grze zastosowano bardzo ładny efekt rozmycia w oddali, generowanego np. przez promienie słońca przemykające między gałęziami drzew. By rozkoszować się postefektami wystarczy wartość „normalne”.
Rozmiar interfejsu: (Bardzo mały, mały, normalny, duży) – Nie ma wpływu na wydajność. Możemy zdecydować, czy interfejs gry ma zajmować ¾ ekranu, czy tylko jego małą część. Polecam ustawienie „Bardzo mały”.
Tryb wyświetlania: (zależne od sprzętu) – Proporcje ekranu, zależne od posiadanego monitora.