Platforma testowa
Procesor: Intel Core i5 750 @3,7 GHz | |
Płyta główna: ASUS P7H57D-V EVO | |
Pamięć RAM: 2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7 | |
Dysk twardy: Samsung HD753LJ 750 GB | |
Zasilacz: CM Silent Pro 700 W |
Karty graficzne
| |
|
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64-bit PL (Ultimate)
- DirectX 9.0c
- NVIDIA 260.99
- ATI Catalyst 10.10d
- Fraps 3.1.0
Procedura testowa
Do głównej procedury testowej wybrano jedną z lokacji w Hongkongu. Zmienne warunki atmosferyczne, liczne eksplozje, duża dynamika akcji i mrowie przeciwników to chleb powszedni w nowej odsłonie Call of Duty. Spadki płynności animacji nie zawsze wynikają z wielkiego zamieszania na ekranach monitorów. Czasem nawet stojąc w miejscu można odczuć redukcję rzędu 10-15 kl./s. Są one jednak tylko chwilowe i mają miejsce bardzo sporadycznie. Na różnych forach, tuż po premierze pojawiały się informacje o gwałtownych, chwilowych spadkach ilości klatek do wartości skutecznie odbierających przyjemność z gry. Osobiście nie napotkałem takowych problemów podczas testów, jednak warto wspomnieć, że występowały. O 23:55 dnia 11 listopada udostępniono niewielki patch, który zredukował owe niedogodności.
Film z tego testu wykorzystano również w teście Vintage.
Ustawienia zastosowane w testach
Maksymalne | |
Anty-Aliasing | x16 |
Filtrowanie tekstur | potrójnie linearne |
Filtrowanie anizotropowe | 10/10 |
Jakość tekstur | ekstra |
Cienie | tak |
Ślady pocisków | tak |
Ilość ciał | duża |