Po obniżeniu rozdzielczości na 1680x1050 następują zmiany w stawce kart osiągających więcej niż 70 klatek na sekundę. GTS 250 wyprzedził HD 4870 oraz HD 5770, różnice nie są jednak zauważalne w praktyce. Przyrost wydajności względem rozdzielczości 1920x1200 jest dostrzegalny i odczuwalny jedynie w przypadku HD 4670.
Obniżenie poziomu detali na średnie, w celu poprawienia wydajności, przynosi po raz kolejny wiele dobrego HD 4670. 9600 GT już w ustawieniach maksymalnych radził sobie nieźle, po zmianie ustawień na średnie jedynie bardzo wybredni gracze zauważą różnice. Niestety 8400 GS dalej brakuje mocy.
30 klatek na sekundę to nieco naciągnięta w przypadku StarCrafta II granica satysfakcjonującej płynności. W trybie single player komputer wybaczy zapewne błędy, które popełnimy, a które spowodowane będą momentami szarpaną animacją. W trybie multiplayer nie można sobie na to pozwolić. Należy pamiętać, że procedura testowa obejmuje sporą bitwę, która w tym trybie ma miejsce naprawdę sporadycznie, ze względu na dynamikę rozgrywki. W trakcie wyświetlania mniejszej ilości jednostek poza walką karta powinna sobie radzić już całkiem nieźle.