Gry

Testy 1680x1050

przeczytasz w 1 min.

Po obniżeniu rozdzielczości na 1680x1050 następują zmiany w stawce kart osiągających więcej niż 70 klatek na sekundę. GTS 250 wyprzedził HD 4870 oraz HD 5770, różnice nie są jednak zauważalne w praktyce. Przyrost wydajności względem rozdzielczości 1920x1200 jest dostrzegalny i odczuwalny jedynie w przypadku HD 4670.

Obniżenie poziomu detali na średnie, w celu poprawienia wydajności, przynosi po raz kolejny wiele dobrego HD 4670. 9600 GT już w ustawieniach maksymalnych radził sobie nieźle, po zmianie ustawień na średnie jedynie bardzo wybredni gracze zauważą różnice. Niestety 8400 GS dalej brakuje mocy.

30 klatek na sekundę to nieco naciągnięta w przypadku StarCrafta II granica satysfakcjonującej płynności. W trybie single player komputer wybaczy zapewne błędy, które popełnimy, a które spowodowane będą momentami szarpaną animacją. W trybie multiplayer nie można sobie na to pozwolić. Należy pamiętać, że procedura testowa obejmuje sporą bitwę, która w tym trybie ma miejsce naprawdę sporadycznie, ze względu na dynamikę rozgrywki. W trakcie wyświetlania mniejszej ilości jednostek poza walką karta powinna sobie radzić już całkiem nieźle.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login