Platforma testowa
Procesor: Intel Core i7 965 @3,7 GHz | |
Płyta główna: MSI X58 Platinum | |
Pamięć RAM: 2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7 | |
Dysk twardy: Samsung HD753LJ 750 GB | |
Zasilacz: CM Silent Pro 700 W |
Karty graficzne
| |
|
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64-bit ENG (Enterprise Trial)
- DirectX 10
- NVIDIA 197.45
- ATI Catalyst 10.4
- Fraps 3.1.0
Jeszcze przed udostępnieniem wersji beta StarCrafta II sporo osób obawiało się, że kontynuacja hitu sprzed lat będzie wymagała naprawdę porządnego peceta. Pojawiały się głosy, że duże wymagania mogą zupełnie przyćmić grywalność, nawet jeśli ta będzie na bardzo wysokim poziomie.
Procedura testowa polegała na zmierzeniu średniej ilości FPS (klatki na sekundę) podczas dużej bitwy, stworzonej w edytorze dołączonym do StarCrafta II. Wprawdzie nie zostały użyte żadne dodatkowe elementy otoczenia, jednak liczba jednostek wyświetlanych na ekranie w trakcie walki w dostatecznym stopniu obciążała układ graficzny. Podczas samej gry możecie spodziewać się nieznacznie większej ilości klatek, niż tej, którą widzicie na wykresach.
Jako że na pewno chcielibyście obejrzeć sekwencję testową, zapraszamy do odtworzenia pliku wideo poniżej.
Tabele ustawień
Maksymalne | Średnie | Minimalne | |
Texture quality | Ultra | Medium | Low |
Graphics quality (ogółem) | Ultra | Medium | Low |
Post-Processing | Ultra | Medium | Low |
Reflections | On | Off | Off |
Effects | Ultra | Medium | Low |
Shaders | Ultra | Medium | Low |
Lighting | Ultra | Low | Low |
Shadows | Ultra | Medium | Low |
Terrain | Ultra | Medium | Low |
Physics | Ultra | Low | Off |
Models | High | High | Low |
Unit portraits | 3D | 2D | 2D |
Movies | High | Low | Low |