Testy syntetyczne
• 3DMark Vantage
Benchmark został uruchomiony na domyślnych ustawieniach, czyli:
- Tryb: Performance
- Rozdzielczość:1280x1024
Podajemy wynik ogólny (Total Score), GPU Score oraz CPU Score.
• PC Mark Vantage
Benchmark został uruchomiony w domyślnych ustawieniach.
- Tryb: x64
Na potrzeby tego artykułu podajemy wynik tylko dla Memories Score.
• Cinebench R10 x64
Jest to specjalnie przygotowany benchmark przez producenta programu Cinema 4D, dzięki któremu zmierzymy wydajność renedrowania sceny 3D.
Podajemy wyniki dla wielu rdzeni (x CPU).
• Sandra 2010 SP1
W benchmarku tym zostało uruchomionych kilka wbudowanych testów wydajności pamięci.
Podajemy wyniki dla Memory Bandwidth (Agregate Score), Memory Latency oraz Cache & Memory.
• Super Pi
Jest to benchmark, który mierzy wydajność obliczania wartości liczby Pi z określonym z góry próbkowaniem.
Podajemy wyniki dla próbki 1M oraz 16M.
• WinRAR x64 3.92
Uruchamiany był wbudowany w program benchmark and hardware test, który mierzy wydajność podawaną w kB/s.
Podajemy wyniki dla wielu rdzeni (multithreading).
Gry
• Crysis 1.2
Użyty został program HOC Crysis Benchmark 1.5 do sprawdzenia wydajności w grze.
Tryb | DX10 |
Rozdzielczość | 1280x1024 |
Antyaliasing | x0 |
Detale jakości grafiki | Very High with tweaks |
Demo | Crytek build-in demo |
Podajemy minimalną oraz średnią wartość FPS.
• Far Cry 2
Użyty został program specjalny program do mierzenia wydajności w grze - Far Cry 2 benchmark tool.
Tryb | DX10 |
Rozdzielczość | 1280x1024 |
Antyaliasing | x0 |
Detale jakości grafiki | Highest Quality |
Demo | Ranch Small |
Podajemy minimalną oraz średnią wartość FPS.
• Unreal Tournament III
Wykorzystany został program HOC UT3 Benchmark 1.1 do sprawdzenia wydajności w grze.
Tryb | DX10 |
Rozdzielczość | 1280x1024 |
Antyaliasing | x0 |
Detale jakości grafiki | High Quality with tweaks |
Demo | Gataway |
Podajemy wynik jako średnią wartość FPS.
• Resident Evil 5
Użyta została specjalna testowa wersja Resident Evil 5, która służy do sprawdzenia wydajności komputera w tej grze.
Tryb | DX10 |
Rozdzielczość | 1280x1024 |
Antyaliasing | x0 |
Detale jakości grafiki | High Quality |
Benchmark | wydajność gry |
Podajemy wynik jako średnią wartość FPS.
Na koniec dodam, że każdy test wykonywany był trzy razy, a podawane wyniki są średnią z trzech prób. Jeśli dla któregoś z pomiarów wynik był drastycznie niższy lub wyższy od pozostałych to test był powtarzany.