Ustawienia testowe
Project Cars 2
3840x2160 px, Ustawienia ultra, Monza (słońce)
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | 74 59 |
GeForce Titan X (1418/1250) | 72 58 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 51 41 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 42 34 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 41 32 |
Radeon RX Vega 64 (1546/945) | 36 27 |
Radeon R9 Fury X (1050/500) | 32 25 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 31 25 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 30 24 |
Project Cars 2
3840x2160 px, Ustawienia ultra, Monza (deszcz)
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | 52 41 |
GeForce Titan X (1418/1250) | 51 40 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 35 27 |
Project Cars 2
3840x2160 px, Ustawienia ultra, Monza (deszcz), bez MSAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 Ti (1480/1375) | 69 58 |
GeForce Titan X (1418/1250) | 68 56 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 53 42 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 42 32 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 40 31 |
Nota redaktorska: na wykresach pominęliśmy karty, które nie uzyskały minimum 30 kl/s średnio. Dzięki temu widać jak na dłoni, że intensywne efektywny cząsteczkowe (descz / śnieg) praktycznie zabijają całkowicie wydajność przy tej rozdzielczości nawet bardzo mocnych modeli.