O rzeczywistych korzyściach z wykorzystania Eyefinity w tej grze powinien wypowiedzieć się ktoś będący z nią za pan brat. Ja mogę jedynie stwierdzić, że znacznie większy obszar widoczności pozwala na większą kontrolę pola walki i przy okazji dostarcza przyjemnych wrażeń wizualnych.
Battle Forge - Lost Souls: Benchmark
AA x2, Very High/High, SSAO: Very High
1920 x 1080 (FullHD) | 31 |
Eyefinity 4800 x 900 | 19 |
Eyefinity 5760 x 1080 (3 x FullHD) | 15 |
Battle Forge - Lost Souls: Benchmark
AA x0, High, SSAO: off
1920 x 1080 (FullHD) | 45 |
Eyefinity 4800 x 900 | 29 |
Eyefinity 5760 x 1080 (3 x FullHD) | 23 |
Battle Forge - Lost Souls: Benchmark
AA x0, Medium, SSAO: off
1920 x 1080 (FullHD) | 52 |
Eyefinity 4800 x 900 | 31 |
Eyefinity 5760 x 1080 (3 x FullHD) | 26 |
Battle Forge - Lost Souls: Benchmark
AA x0, Low/Very Low, SSAO: off, Shadow: off
1920 x 1080 (FullHD) | 149 |
Eyefinity 4800 x 900 | 109 |
Eyefinity 5760 x 1080 (3 x FullHD) | 87 |
Gra solidnie obciąża Radeona HD 5770 i w przy ustawieniach średnich w rozdzielczościach Eyefinity udaje się wyciągnąć maksymalnie około 30 klatek na sekundę - BattleForge nie obsługuje rozdzielczości poniżej 768 linii w pionie. Z kolei przy ustawieniach niskich/bardzo niskich gra dostaje niesamowitego kopa i w najwyższej rozdzielczości działa z prędkością prawie 90 klatek na sekundę. Manipulując ustawieniami pomiędzy średnimi a niskimi powinniśmy więc uzyskać bardzo przyzwoitą szybkość działania. Dodatkowo dzięki temu, że BattleForge obsługuje zarówno DirectX 10.1, jak i (częściowo) DirectX 11, włączenie antyaliasingu i najwyższych ustawień ambient occlusion nie powinno skutkować drastycznym spadkiem wydajności.
Działanie z Eyefinity 3x1 (landscape): bez zastrzeżeń
Przyjemność z rozgrywki w Eyefinity 3x1 (landscape): duża