Przypominamy, że testowaliśmy grę w wersji demo - być może pełna wersja współpracuje z Eyefinity jeszcze bardziej sprawnie. Jeszcze bardziej, bo podczas testowania Napoleon: Total War nie natknęliśmy się na żadne poważniejsze problemy. Jedynie przerywniki filmowe były rozciągnięte na trzy ekrany, co nie wyglądało specjalnie estetycznie. Sama rozgrywka w Eyefinity jest po prostu świetna. Podgląd pola bitwy w szerokiej panoramie sprawia, że poczujemy się faktycznie jak głownodowodzący spoglądający z góry na tereny zmagań.
Napoleon: Total War
Ultra, AF x16, AA x2
1920 x 1080 (FullHD) | 26 |
Eyefinity 4800 x 900 | 19 |
Eyefinity 5760 x 1080 (3 x FullHD) | 17 |
Napoleon: Total War
Medium, Trilinear, AA x0
1920 x 1080 (FullHD) | 58 |
Eyefinity 4800 x 900 | 52 |
Eyefinity 5760 x 1080 (3 x FullHD) | 49 |
Ustawienia Ultra wraz z dwukrotnym wygładzaniem krawędzi dają się Radeonowi HD 5770 we znaki. 17 klatek na sekundę przy najwyższej rozdzielczości prezentuje się nieco skromnie. Zmiana ustawień na średnie pozwala sięgnąć już granicy 50 klatek na sekundę. Jako że nie jest to gra, w której wymagana jest super płynnośc wyświetlania grafiki, przy ustawieniach wysokich rozgrywka powinna być jak najbardziej możliwa i co najważniejsze przyjemna.
Działanie z Eyefinity 3:1 (landscape): dobre - idealne podczas rozgrywki, ale filmy przerywnikowe są rozciągnięte na 3 ekrany (bez zachowania proporcji)
Przyjemność z rozgrywki w Eyefinity 3:1 (landscape): bardzo wysoka