Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 61 45 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 60 44 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 60 44 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 58 42 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 54 34 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 44 30 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 41 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 56 41 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 55 41 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 55 41 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 52 39 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 50 32 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 41 28 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 37 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Rezultaty karty graficznej Sapphire Radeon 7790 Dual-X zaskoczyły nas w Max Payne 3. W naszym teście odnotowaliśmy zbliżoną wydajność do osiągów Radeona 7850. Równie pozytywnie zaskoczył nas standardowo taktowany HD 7790, który gwarantował świetne wyniki zarówno w trybie 1680x1050, jak i w 1920x1080. Konkurencyjne karty Nvidii nie miały tu szans – wyższość nowych Radeonów uznać musiał nawet GeForce GTX 660 2GB.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 36 24 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 35 25 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 28 20 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 28 20 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 27 19 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 25 17 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 23 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 32 20 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 30 22 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 24 18 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 24 18 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 23 17 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 22 14 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 20 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Naszym kolejnym placem boju jest Metro 2033 – już niedługo ma doczekać się kontynuacji. Spodziewamy się, że będzie co najmniej równie wymagająca graficznie, co obecna część i trafi do naszego zestawu gier testowych. Raden 7790 nie oferował w tym wypadku zbyt dużej wydajności, choć w swojej klasie wypadł przyzwoicie i pokonał konkurencyjnego GTX-a 650 Ti.
Tomb Raider
Tomb Raider
1680x1050, Ultra Detale, FXAA, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 47 34 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 42 39 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 38 33 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 38 33 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 36 31 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 32 28 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 31 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
1920x1080, Ultra Detale, FXAA, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 42 31 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 38 34 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 34 30 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 34 30 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 33 29 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 28 22 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 27 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hit ostatnich tygodni – Tomb Raider, świetnie nadaje się do testów kart graficznych, stąd też zamierzamy go stosować we wszystkich artykułach. Nasz bohater również i tym razem pokonał rywala z dość istotną przewagą – zwłaszcza w trybie full HD.