Assassin’s Creed III
Assassin's Creed III - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA Niskie, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 93 83 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 75 63 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 74 70 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 72 59 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 72 59 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 70 57 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 59 54 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Assassin's Creed III - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA Niskie, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 81 75 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 64 61 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 60 57 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 60 57 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 60 56 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 58 56 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 49 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na gry. Powyżej Assassin’s Creed III, który wygląda naprawdę ładnie i nie wymaga karty graficznej z najwyższej półki. Radeon HD 7790 oferował płynny obraz, choć rywal okazywał się nieco szybszy. Dopiero wersja podkręcona karty pozwoliła w rozdzielczości 1920x1080 pokonać konkurenta.
Battlefield 3
BattleField 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 80 65 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 61 41 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 54 36 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 54 36 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 54 40 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 52 35 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 45 35 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 71 58 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 56 45 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 49 38 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 48 42 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 48 42 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 47 41 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 39 32 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W tym teście wydajność karty HD 7790 wystarczała, by móc komfortowo grać w trybie 1680x1050. Wyższa rozdzielczość powodowała większe spadki liczby generowanych kl./s, choć na upartego i w takich warunkach również dało się grać. Nowość AMD po raz kolejny nie zdołała pokonać konkurencyjnego GTX-a 650 Ti.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 60 47 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 51 36 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 45 35 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 45 35 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 43 33 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 42 31 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 35 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 47 37 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 45 32 |
Asus HD 7790 DCUII OC 1GB (1075/1600) | 38 29 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 38 29 |
Gigabyte GTX 650 Ti 2GB (925/1350) | 37 27 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1500) | 36 27 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 32 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Lepiej HD 7790 poradził sobie w Crysis 2, który pomimo długiej obecności na rynku, nadal stanowi nie lada wyzwanie dla akceleratorów. O ile moc standardowo taktowanego Radeona 7790 nie rzuca na kolana i w full HD ostatecznie minimalnie przegrał on z GTX-em 650 Ti, o tyle Sapphire Radeon 7790 Dual-X zaprezentował się całkiem nieźle i zawsze był o krok przed rywalem.