
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk twardy: |
![]() | Dysk: |
![]() | Zasilacz: |
![]() | Monitor: |
![]() | Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64 bit
- Program do mierzenia kl./s - Fraps
- Radeon R9 295X2 - Catalyst 14.4 beta
- Asus Radeon R9 290X - Catalyst 14.3 beta
- Zotac GeForce GTX 780 Ti - ForceWare 335.23
- Zotac GeForce GTX Titan - ForceWare 335.23
Metodologia testowa:
• 3DMark
Tryb:
- Performance
- Extreme
• Battlefield 4
Tryby:
- 2560x1600 SMAA 2TX, AFx16
- 3840x2160 SMAA 2TX, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11 oraz Mantle w przypadku kart graficznych Radeon. Pomiar wydajności polegał na liczeniu średniej liczby kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Crysis 3
Tryby:
- 2560x1600 SMAA 2TX, AFx16
- 3840x2160 SMAA 2TX, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Grid 2
Tryby:
- 2560x1600 MSAA x4, AFx16
- 3840x2160 MSAA x4, AFx16
Detale jakości grafiki: Ultra + SAO. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był dokonywany na wyznaczonym odcinku trasy.
• Max Payne 3
Tryby:
- 2560x1600 MSAA x4 AFx16
- 3840x2160 MSAA x4 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Metro: Last Light
Tryby:
- 2560x1600 AFx16
- 3840x2160 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Tomb Raider
Tryby:
- 2560x1600 FXAA / AF x16
- 3840x2160 FXAA / AF x16
Jednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlany kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.