Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
AMD R9 295X2 8GB (1000/1250) | 82 67 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 52 39 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 41 29 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 40 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
3840x2160, Maks. Detale, MSAA x4 AF x16
AMD R9 295X2 8GB (1000/1250) | 39 26 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 26 20 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 23 16 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 22 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W podstawowej rozdzielczości, nowość AMD praktycznie nokautuje swoich rywali. Od akceleratorów z sercem GeForce jest w zasadzie dwa razy szybsza. Podniesienie poprzeczki i aktywacja trybu 4K studzi zapał wszystkich kart graficznych. Niemniej jednak przewaga dwurdzeniowego Radeona jest odczuwalna gołym okiem.
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA X2, AF x16
AMD R9 295X2 8GB (1000/1250) | 67 60 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 41 36 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 38 33 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 36 31 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
3840x2160 - Najwyższe, SSAA X2, AF x16
AMD R9 295X2 8GB (1000/1250) | 37 33 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 20 17 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 18 16 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 18 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Kolejna gra, która w rozdzielczości 2560x1600 i karcie graficznej Radeon R9 295X2 dostaje skrzydeł. Do tej porty raczej nie bardzo w takich warunkach można było się cieszyć dobrą zabawą. Po zwiększeniu wielkości obrazu do 3840x2160 bohater artykułu generował średnie 37 kl./s, gdy następna w kolejce karta graficzna zaledwie 20 kl./s.
Tomb Raider
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
AMD R9 295X2 8GB (1000/1250) | 87 76 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 50 42 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 46 42 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 46 38 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
3840x2160, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
AMD R9 295X2 8GB (1000/1250) | 50 45 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 26 23 |
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) | 25 21 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 23 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider świetnie wykorzystał moc płynącą z dwóch rdzeni graficznych. W porównaniu do pojedynczego R9 290X, w 3840x2160 odnotowaliśmy dwukrotny wzrost wyświetlanych kl./s. Przewaga nowego Radeona jest tutaj naprawdę duża.