Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 44 23 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 43 32 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | 43 23 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 41 33 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 40 30 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 37 30 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 36 29 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 35 24 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 34 28 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 34 25 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 29 24 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 28 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | 41 22 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 39 22 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 35 28 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 35 28 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 34 23 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 31 25 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 29 24 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 29 21 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 28 23 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 28 20 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 24 19 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 22 18 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis w niższej rozdzielczości, 1680x1050, działał na Radeonie 6950 co najmniej dobrze, choć nie trudno było natrafić na takie momenty gry, gdzie następował spadek wyświetlanych klatek na sekundę. Ponadto, średnia wydajność nowego Radeona była tylko trochę wyższa w porównaniu do starszego HD 5870. Fani „czerwonych” mogą jednak być zadowoleni z faktu, że w porównaniu do akceleratorów GeForce, Radeon 6950 bez problemu rozprawił się zarówno GeForce GTX 480, GTX 570 i deptał po piętach GTX 580, który kosztuje krocie.
Trudno też cokolwiek zarzucić mocniejszemu bratu, który bez najmniejszych problemów pokonał nawet GeForce GTX 580.