Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.
Resident Evil 5 - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | 193 144 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 180 132 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 147 110 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 146 107 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 144 112 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 130 96 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 126 90 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 121 90 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 118 88 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 113 83 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 98 72 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 96 74 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 79 61 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Resident Evil 5 - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 6850 1GB (775/1000) - CF | 158 114 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 148 112 |
Sapphire Radeon 6970 2GB (880/1375) | 122 92 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) - SLI | 119 95 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 113 87 |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 109 83 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 105 77 |
Zotac GTX 570 1.28GB (732/950) | 97 76 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 93 70 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 87 74 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 80 60 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 77 59 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 63 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na tle układu graficznego Radeon 5870, nowość AMD nie rzuciła nas na kolana. Natomiast Radeon 6950 świetnie zaprezentował się na tle takich modeli, jak GeForce GTX 480, GeForce GTX 570, czy też GeForce GTX 580. Układ HD 6950 od tego ostatniego był tylko o włos wolniejszy, a różnica w cenie pomiędzy nimi jest kolosalna. Wydajność w Resident Evil 5, to kolejne zwycięstwo najnowszego Radeona.
W przypadku modelu HD 6970, to w Resident Evil 5 jedynie dwurdzeniowe karty graficzne były tutaj szybsze.