
Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380X | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 | ![]() ![]() |
Można powiedzieć w pewnym sensie, że złudzenia kończą się w momencie podniesienia rozdzielczości do QHD. Żadna z testowanych kart graficznych włączając w to fabrycznie podkręconego GeForce'a GTX 980 Ti nie uzyskała średnio nawet 60 kl/s. Rozsądną płynnośc animacji (około 45 kl/s) w tej rozdzielczości zapewni również GTX 980 oraz Fury X. Z drugiej strony Radeon 290X, który nie jest przecież słabą karta z ledwością przekroczył granicę 30 kl/s.