Ustawienia testowe
GTA V
1920x1080, Vinewood, Ustawienia maksymalne
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 58 48 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 52 42 |
Sapphire Radeon RX 480 (1342/2000) | 50 41 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 48 39 |
Radeon RX 480 (1266/2000) | 47 39 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 46 38 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 44 35 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 33 26 |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 31 24 |
GTA V
2560x1440, Vinewood, Ustawienia maksymalne
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 41 33 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 38 30 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 38 29 |
Sapphire Radeon RX 480 (1342/2000) | 35 30 |
Radeon RX 480 (1266/2000) | 32 28 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 31 26 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 30 27 |
Wyższe taktowanie rdzenia umożliwiło karcie Sapphire wyprzedzić Radeona R390X i zbliżyć się do GTX 980 w rozdzielczości FullHD. W przypadku QHD obeszło się bez większych zmian, choć autorski RX 480 zmniejszył trochę dystans dzielący do droższych konkurentów.