Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 64 55 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 61 51 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 57 51 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 56 50 |
Sapphire Radeon RX 480 (1342/2000) | 55 49 |
Radeon RX 480 (1266/2000) | 52 46 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 51 46 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 45 40 |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 37 32 |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 46 41 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 45 40 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 40 34 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 39 33 |
Sapphire Radeon RX 480 (1342/2000) | 38 30 |
Radeon RX 480 (1266/2000) | 35 28 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 34 28 |
W nowym Tomb Raiderze palme pierszeństwa od samego początku mają karty Nvidii i autorska karta Sapphire praktycznie nic w tej kwestii nie zmienia. Podniesiony zegar rdzenia umożliwił jej zbliżyć się do mocniejszego R390X, ale jest poziom nadal poniżej GTX 970.