
Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Crysis 3 - DX11
3840 x 2160, Ustawienia bardzo wysokie, AFx16, MSAA x2
![]() ![]() | |
2xGeForce GTX 980 Ti | ![]() ![]() |
2xAMD Radeon R9 Fury X | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X | ![]() ![]() |
Crysis 3 - DX11 - skalowanie wydajności
3840 x 2160, Ustawienia bardzo wysokie, AFx16, MSAA x2
2xGeForce GTX 980 Ti | ![]() |
GeForce GTX 980 Ti | ![]() |
2xAMD Radeon R9 Fury X | ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X | ![]() |
* w testach wykorzystono autorskie (podkręcone) modele GTX 980 Ti (szczegóły na pierwszej stronie)
Crysis 3 w rozdzielczości 4K przy maksymalnym poziomie detali to wyzwanie nawet dla dwóch kart w trybie SLI czy CrossFire. Żaden z testowanych duetów nie zapewnił średnio 60 kl/s. Jednak o ile w przypadku dwóch kart Nvidii rozgrywka była zazwyczaj na granicy płynności (45 kl/s), o tyle Fury X w CrossFire było zauważalnie wolniejsze osiągając średnio 39 kl/s.
W przypadku pojedyńczych konstrukcji nie ma w zasadzie mowy o jakiejkolwiek sensownej zabawie w tej rozdzielczości i wysokich detalach. Żadna z testowanych kart w takich ustawieniach nie zapewnia średnio nawet 30 kl/s.