Twórcy gry dysponowali doskonałym pomysłem obsadzenia w głównej roli młodego wychowanka „Czarnego” Lorda.
Niecodzienny żart LucasArts ;)
Studio LucasArts postawiło sobie za cel bardzo ambitne zadanie wplecenia historii bezimiennego bohatera w znaną nam już opowieść. Czy im się to udało? Dla ortodoksyjnego fana Gwiezdnej Sagi fabuła gry może stać się wręcz tym elementem, który totalnie pogrzebie całą produkcje. Jest w niej bowiem wiele nieścisłości i absurdów, które nie dają się wyjaśnić i powiązać z istniejącą już epopeją (na odsiecz idzie tutaj książka, jednak i ona nie jest w stanie naprawić niektórych rzeczy).
Pozostali gracze będą jednak bawić się przy Star Wars: The Force Unleashed naprawdę dobrze. Pomimo nierównego wykonania gra ma w sobie to coś, co powoduje, że chce się w nią grać, i to nawet gdy, frustracja spowodowana błędami pracy kamery czy zerową inteligencją przeciwników powoduje u nas złość.... Czy to potęga Ciemnej Strony Mocy? Kto wie ;)
Moja ocena: | |
Grafika: | dobra |
Dźwięk: | dobry |
Muzyka: | super |
Grywalność: | zadowalająca |
Ogólna ocena: | |
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: do 209 zł | |
Komentarze
48...ze facet sobie rekawa nie przypali :D
Przegladajac te screeny i oraz wersje na XBOX stwierdzenie ze grafika jest na tyle zaawansowana i niezwykła, że jest niemożliwością stworzenia wersji pecetowej gry wydaje mi się śmieszne i głupie.
Stoją za tym bardziej podpisane jakieś umowy niż to ze komputer nie sprosta grafice i dźwięku.
Potem PS3 - sam procesor robi wrażenie, karta grafiki to tak ~8800GTO, 512MB Ramu też.
A PC? .. No właśnie.
A teraz nagle PS3 odpali ci GTA4/Star Warsy w nizszej rozdzielczosci i z nieco gorszymi teksturami niz Xbox360, a PC w ogole nie odpali... Co z GTA4? Xbox odpali, PC nie :D Po prostu bezczelność.
A, i suntzu - stek bzdur. Architektura IBM'u jest totalnie inną, niż stara x86 :) Po prostu x86 jest bardziej skalarny - mozesz na x86 programowac szybciej i taniej niz na IBM PowerPC.
Procek w PS3 -> nie oszukujmy się ale na papierze jest wydajny. A to że nikt nie wykorzystuje to inna sprawa.
Widzisz, pod względem technicznym IBM jasne że jest na przodzie ale realia - t.j. Microsoft, popularność oraz wsparcie, sprawia ze lepiej było Apple'owi przenieść się spowrotem na x86'tkę Intela - taniej procesory, rozwinieta baza sterowników, większa popularność, bardziej "reklamowana" i popularna architektura... O to mi chodziło, że z punktu widzenia Apple lepiej było przesiąść się z powrotem na x86.
Jestem za zrobieniem podobnej gry na PC. Ostatnia gra w swiecie SW to Empire at War. Ile mozna czekac?
Nieprawda, można pograć w SW: Episode III Revenge of the Sith na PS2 :P
Prawda jest taka bolesna, ze jak chcesz dobrze pograc potrzebujesz i konsole i peceta
no bo granie w GTA 4 na pececie to pomylka, na konsoli leci w hd ready jak szalone