Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.
Resident Evil 5: 1024x768, Max Detail
DX10, Aniso x0, NoAA
Palit GT 240 1GB (550/790) | 64 46 |
HIS HD 5570 1GB (650/800) | 62 47 |
Palit GT 220 512MB Sonic (650/900) | 51 34 |
HIS HD 5550 1GB (550/400) | 37 28 |
średnie fps minimalne fps |
Resident Evil 5: 1280x1024, Max Detail
DX10, Aniso x0, NoAA
Palit GT 240 1GB (550/790) | 43 32 |
HIS HD 5570 1GB (650/800) | 42 31 |
Palit GT 220 512MB Sonic (650/900) | 34 23 |
HIS HD 5550 1GB (550/400) | 24 19 |
średnie fps minimalne fps |
Resident Evil 5 zazwyczaj nie sprawia dużych problemów akceleratorom graficznym. „Zazwyczaj”, bo w przypadku tych kosztujących ok. 300 zł jest nieco inaczej. Muszą się nieźle napocić, aby zapewnić płynną animację obrazu. Widać to zwłaszcza po karcie graficznej HIS Radeon 5550, na której pogramy co najwyżej w rozdzielczości 1024x768. Pozostałe akceleratory w tej wielkości obrazu oferują wystarczającą wydajność, aby móc komfortowo grać.
Wyjątkowo zawzięta walka odbyła się pomiędzy układami GeForce GT 240 i Radeon 5570. Oba oferują zbliżoną wydajność.