World in Conflict była jedną z pierwszych gier, która obsługiwała DirectX 10. Nawet dziś w porównaniu do innych tego typu gier oferuje ładną i szczegółową grafikę. Testy wykonaliśmy za pomocą wbudowanego time dema.
World in Conflict: 1024x768, Max Detail
DX10, Aniso x0, NoAA
Palit GT 240 1GB (550/790) | ![]() ![]() |
HIS HD 5570 1GB (650/800) | ![]() ![]() |
Palit GT 220 512MB Sonic (650/900) | ![]() ![]() |
HIS HD 5550 1GB (550/400) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
World in Conflict: 1280x1024, Max Detail
DX10, Aniso x0, NoAA
Palit GT 240 1GB (550/790) | ![]() ![]() |
HIS HD 5570 1GB (650/800) | ![]() ![]() |
Palit GT 220 512MB Sonic (650/900) | ![]() ![]() |
HIS HD 5550 1GB (550/400) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Pomimo testowania w niewielkich rozdzielczościach, prezentowane akceleratory miały pełne ręce roboty. HIS Radeon 5550 ma słabą wydajność i trudno polecić go fanom tej gry. Nieco lepszy jest Palit GeForce GT 220, aczkolwiek super prędkości też nie zapewnia. Dopiero na akceleratorach klasy Palit GeForce GT 240 i HIS Radeon 5570 mogliśmy raczyć się w miarę dobrą wydajnością.