Średnia jakość tekstur, trójliniowe filtrowanie tekstur, średnia jakość efektów specjalnych, średnia jakość środowiskowego mapowania tekstur, średnia jakość cieni, średnia jakość efektów oświetlenia.
Nieco ładniejsza grafika, ale nadal przypomina to jedynie lizanie lodów przez szybę. Nawet GeForce FX 5200 w rozdzielczości 800x600 spokojnie poradzi sobie przy tych ustawieniach.
Jednak testy uświadamiają nam przy okazji też coś innego. Spójrzcie na wydajność czteropotokowego Radeona 9600 (architektura 4x1) i GeForce4 Ti-4200 (architektura 4x2). Jest to pierwszy wyraźny sygnał, że silnik graficzny zgodny z DirectX 9 (Vertex Shader 2.0 i PixelShader 2.0), wypada lepiej niż mocniejszy do tej pory silnik NV25/NV27, zgodny z DirectX 8.1 (VertexShader 1.1 i PixelShader 1.3).