Metro 2033 - DX9
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
ASUS Radeon 5870 - 10.5 | 54 26 |
ASUS Radeon 5870 - 11.5 | 60 30 |
ASUS GeForce GTX 470 - 257.21 | 49 31 |
ASUS GeForce GTX 470 - 270.61 | 49 31 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX9
1920x1200, Maks. Detale, AA x0, AF x4
ASUS Radeon 5870 - 10.5 | 45 21 |
ASUS Radeon 5870 - 11.5 | 49 24 |
ASUS GeForce GTX 470 - 257.21 | 39 25 |
ASUS GeForce GTX 470 - 270.61 | 39 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 jest grą tworzoną pod okiem deweloperów z NVIDII. Spodziewaliśmy się zatem wzrostu wydajności podczas użytkowania nowszych sterowników – tak, jak w przypadku gry Just Cause 2. Jak się okazało, to Radeon 5870 wyraźnie przyspieszył, oferując kilka dodatkowych kl./s. I te przyspieszenie widać nawet gołym okiem.
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
ASUS Radeon 5870 - 10.5 | 28 18 |
ASUS Radeon 5870 - 11.5 | 30 19 |
ASUS GeForce GTX 470 - 257.21 | 29 21 |
ASUS GeForce GTX 470 - 270.61 | 29 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x0, AF x4
ASUS Radeon 5870 - 10.5 | 23 15 |
ASUS Radeon 5870 - 11.5 | 24 15 |
ASUS GeForce GTX 470 - 257.21 | 23 16 |
ASUS GeForce GTX 470 - 270.61 | 23 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Uruchamiając grę w trybie DirectX 11 wszelkie różnice zostały zatarte, zwłaszcza w wysokiej rozdzielczości obrazu 1920x1200.