Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 86 69 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 85 56 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 84 56 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 83 60 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 82 55 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 78 48 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 75 53 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 61 37 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 61 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 77 53 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 70 47 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 66 43 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 56 40 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 55 39 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 45 31 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 44 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ta gra wymaga przynajmniej 50 kl./s, aby móc swobodnie przechodzić kolejne zadania i eliminacje wrogów. Prezentowana dziś karta graficzna bez większych problemów osiągała dużo więcej w wymagającym trybie obrazu 2560x1600 pikseli.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 66 56 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 60 52 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 52 45 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 44 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 48 41 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 40 35 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 40 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 37 32 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 35 33 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 32 29 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 28 24 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 27 23 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 26 23 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 21 18 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 20 18 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 18 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ta wymagająca strzelanka potrzebuje dużej mocy obliczeniowej od karty graficznej i procesora. Po samych wynikach widać, że Zotac GeForce GTX 780 AMP! bardzo dobrze spisał się w podstawowej rozdzielczości obrazu 1920x1080. Niestety, wyższa powodowała już znaczący spadek wyświetlanych kl./s.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 85 78 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 75 65 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 66 61 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 61 57 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 53 45 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 53 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 43 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 44 40 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 38 33 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 34 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 57 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 45 37 |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | 41 37 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 36 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 30 26 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 30 23 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 27 24 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 27 22 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 23 19 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 20 17 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na koniec pozostało nam sprawdzenie możliwości w świetnej przygodówce Tomb Raider. Nowość od firmy Zotac notowała ok. 5 kl./s więcej od wersji GeForce GTX 780 ze standardowymi parametrami pracy (tryb Full HD). Po podniesieniu poprzeczki i włączeniu gry w rozdzielczości 2560x1600, akcelerator wyświetlał grafikę na granicy płynności. Przewaga nad „referentem” wynosiła w tym przypadku również 5 kl./s.