
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ta gra wymaga przynajmniej 50 kl./s, aby móc swobodnie przechodzić kolejne zadania i eliminacje wrogów. Prezentowana dziś karta graficzna bez większych problemów osiągała dużo więcej w wymagającym trybie obrazu 2560x1600 pikseli.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | ![]() ![]() |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ta wymagająca strzelanka potrzebuje dużej mocy obliczeniowej od karty graficznej i procesora. Po samych wynikach widać, że Zotac GeForce GTX 780 AMP! bardzo dobrze spisał się w podstawowej rozdzielczości obrazu 1920x1080. Niestety, wyższa powodowała już znaczący spadek wyświetlanych kl./s.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Na koniec pozostało nam sprawdzenie możliwości w świetnej przygodówce Tomb Raider. Nowość od firmy Zotac notowała ok. 5 kl./s więcej od wersji GeForce GTX 780 ze standardowymi parametrami pracy (tryb Full HD). Po podniesieniu poprzeczki i włączeniu gry w rozdzielczości 2560x1600, akcelerator wyświetlał grafikę na granicy płynności. Przewaga nad „referentem” wynosiła w tym przypadku również 5 kl./s.